Halo.Welcome to mine blog.Follow And Hope You enjoy It.Thanks :D
Disclaimer
Welcome to my blog. Before anything else please follow these rules : No ripping, spamming, and any type of childish acts. Respect is a must. Enjoy your stay and have fun!
>
/
Navigations

Profile Blog Links Joined Credits
I am ME
Hai.Dora Kum's blog here and U are here .Suprise .Enjoy It .I love to see everybody Smiles.When Everyone happy,I'll Happy too.But I thinks I am too easy to cry although when I am In angry or sad.So on,Hope u like My Blog. :D

Doing...
Feeling : __Happy__
Eating : ___Food___
Doing : __Playing computers`Watching Movie__
Watching : __Movies__
Listening to : __Music__

Tagboard

Must Read!!
Dora | Kum | Choi | Yee
Rotten Things
七月 2011 | 八月 2011 | 九月 2011 | 十月 2011 | 十一月 2011 | 十二月 2011 | 一月 2012 | 二月 2012 | 三月 2012 | 四月 2012 | 五月 2012 | 六月 2012 | 七月 2012 | 八月 2012 | 九月 2012 | 十月 2012 | 十一月 2012 |

为什么我如此倒霉
我现在的情绪真的好差
6月8日`我的生日
520.美梦
Steamboat Steamboat
亲近大自然之旅
4.28
我想充分发挥我自己:D
我`怎么了
我不是小丑:(

Music
Music Here!

刹那爱上了。
Written at 2012-07-27 | back to top

哇,刚刚看真人柯南版的戏、哇,好帅好帅。原来、柯南好帅。
有一种情、不是亲情`不是友情`不是爱情。
或者可以说是在那三种情之中都有那么一点的分量。
经常会挂念那段情、到后来又发现自己其实并不那么执著。
说朋友又不太算、或许还可以更进一步发展。说情人?其实又不是,还没到那种地步。还有所保留。
那么这段情是什么?
其实自己真的很想念、不过始终把那种思念放在心上。
不是不敢说出、而是不想打扰。
反正一切都已经很完美,不用再去破坏。
在众多人当中、你最幸福。你有一半非常爱你的朋友默默守护你。Juin Ting__ <3
在众多人当中、你最快乐。没有压力没有烦恼,不用担心不用忧愁。Jie Ying__ <3
在众多人之中、你最乐观。任何事都都可以看待得比一切还好。Yung Jing__ <3
在众多人之中、你最平淡。没有风风浪浪等着你,有的只是凉风习习。Yi Yi__ <3
在众多人之中、你最美丽。样貌没都别说了。人生也是如此的美。Shuen__ <3
在众多人之中、你最危险。常常被爱情搞得自己一败涂地。Kelly__ <3
我决定爱上你们,就不会轻易放弃我们之间的爱情。
经营了这么久,我还是会爱下去的。
就算你们爱的人都抛弃你们,我也不会放弃你们。
不能怪我如此花心,一次就爱上了6个人。
因为你们都散发着一股特别的气味,让我去接近你们并爱上了你们。
你们也要爱我啊。让我们彼此相爱吧。