Halo.Welcome to mine blog.Follow And Hope You enjoy It.Thanks :D
Disclaimer
Welcome to my blog. Before anything else please follow these rules : No ripping, spamming, and any type of childish acts. Respect is a must. Enjoy your stay and have fun!
>
/
Navigations

Profile Blog Links Joined Credits
I am ME
Hai.Dora Kum's blog here and U are here .Suprise .Enjoy It .I love to see everybody Smiles.When Everyone happy,I'll Happy too.But I thinks I am too easy to cry although when I am In angry or sad.So on,Hope u like My Blog. :D

Doing...
Feeling : __Happy__
Eating : ___Food___
Doing : __Playing computers`Watching Movie__
Watching : __Movies__
Listening to : __Music__

Tagboard

Must Read!!
Dora | Kum | Choi | Yee
Rotten Things
七月 2011 | 八月 2011 | 九月 2011 | 十月 2011 | 十一月 2011 | 十二月 2011 | 一月 2012 | 二月 2012 | 三月 2012 | 四月 2012 | 五月 2012 | 六月 2012 | 七月 2012 | 八月 2012 | 九月 2012 | 十月 2012 | 十一月 2012 |

哈哈呜呜 :)(:
哈哈 :D
感觉最近很黑啊 !!
又是那样的生活我讨厌:(
假期依然和他们过__
我快患上忧郁症了:C
眉开眼笑 :D
刹那爱上了。
为什么我如此倒霉
我现在的情绪真的好差

Music
Music Here!

你们仍然专属我。
Written at 2012-11-02 | back to top

我这个礼拜就开始放假了、即时他人还要带在那无趣的学校。
我是个自由人,我也不想带在那无趣的学校,天天做着无聊的PBS ,想着未来的那些年还要在为这个 PBS 而疯 , 我几乎疯狂。希望如郑老师所说的:明年的 PBS 会没那么多、而且不一定是纸张考卷、而是由包括实实在在的互动实践出来。Gan Yi Yi ,,开心死你了吧。我很了解你的。
9.59 a.m ,我就坐在这电脑前在更新着寥寥无几其实存在不存在也罢的部落。或许这一切的文章是写给我自己的,还是写给大家的我不懂。我只懂,更新完毕接下来,我还是要继续做很多的PBS .. 我才能正正的当个自由人。哎、正是烦哪。
昨天是我最后一次在2012与1A ,很高兴那天也留下了美好的回忆。我们一整天都有活动,闯关游戏、戏剧表演。然后放学、我们还去 Steamboat ,真的很开心,那一张照片,是咱们的回忆。或许明年,有些人会转校,我们大家都不懂,不过我也祝福你们在那新的学校,快乐开心。
1A 与 6M 的差距实在太大了、假若给我选择,我仍然还是会选择6M ,你们带给我的快乐,是其他人都不能带给我的,我只想告诉你们。

6M .. 你们还是专属我